چطوری میشه

رایج ترین اشتباهات سئو وردپرس در سایت

رایج ترین اشتباهات سئو وردپرس در سایت

WordPress به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است، اما کامل نیست. بسیاری از اشتباهات رایج در سئو وردپرس در سایت وجود دارد که کاربران مرتکب می شوند. به طور خاص، وردپرس در دو زمینه نیاز به کمک دارد:

  1. عملکرد اضافی در قالب یک افزونه SEO.
  2. کاربرد موثر اقدامات سئو در سایت.

در نهایت، شما مسئول میزان بهینه‌سازی سایت شما برای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) هستید. اگر اصول اولیه سئو را دنبال نمی کنید، هر افزونه یا ویجتی که نصب کرده اید کاربرد چندانی نخواهد داشت.

با در نظر گرفتن این موضوع، من این لیست از رایج ترین اشتباهات سئوی وردپرس را به همراه دستورالعمل هایی در مورد نحوه اجتناب از آنها نوشته ام.

ابتدا بر اشتباهات مربوط به پست‌ها و صفحات جداگانه تمرکز می‌کنیم. سپس در مورد خطاهایی که می توانند در کل یک وب سایت عواقب داشته باشند. به عنوان مثال. نوع مسائلی که می تواند تأثیر عمده ای بر توانایی سایت شما برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط داشته باشد. اگر متوجه شدید که سایت شما قربانی برخی از این خطاها شده است، اصلاح آنها ممکن است تفاوت چشمگیری در جریان ترافیک موتورهای جستجو به سایت وردپرس شما ایجاد کند.

پس بیایید شروع کنیم!

  1. بهینه سازی پیوند دائمی شما
  2. بهینه سازی نکردن ارائه SERP پست شما
  3. پیوند ضعیف
  4. پیوندهای خارجی ضعیف
  5. بهینه سازی ضعیف تصویر
  6. رده بندی و برچسب گذاری ضعیف
  7. عناوین با ساختار ضعیف
  8. دستورالعمل به موتورهای جستجو برای نمایه سازی بیش از حد
  9. نقشه سایت XML ارائه نمی شود
  10. تمرکز بر کلمات کلیدی متا
  11. عدم تمرکز بر کلمات کلیدی LSI
  12. محتوای تکراری (و عدم تعریف URL های متعارف)
  13. ترک محتوای نازک
  14. بهینه سازی برای سرعت انجام نمی شود
  15. بهینه نشدن برای رسانه های اجتماعی
  16. هیچ وقت در حال به روز رسانی

پیوند ثابت شما برای دو چیز خوب است:

  1. به بازدیدکنندگان سایت خود نشان می دهد که یک صفحه در مورد چیست.
  2. نشان دهنده ارتباط با موتورهای جستجو.

به این ترتیب، باید مطمئن شوید که ساختار پیوند ثابت شما به درستی در تنظیمات > پیوندهای ثابت در باطن شما تعریف شده است:

Permalink Settings
همانطور که می بینید، پیوندهای دائمی روی نام پست (یا صفحه) تنظیم شده اند. این قالبی است که من می خواهم. به طور کلی توصیه می شود. اگر محتوای سایت شما به نوعی با تاریخ مرتبط است (مانند مقالات خبری) ممکن است بخواهید تاریخ را به پیوند ثابت خود اضافه کنید. اما برای اکثر وبلاگ ها استفاده از نام پست منطقی تر است.

هنگامی که ساختار پیوند ثابت خود را به درستی تنظیم کردید، باید مطمئن شوید که پیوندهای دائمی هر یک از پست های شما برای کلمات کلیدی خاصی که هدف قرار می دهید به خوبی بهینه شده است. به عنوان مثال، در اینجا پیوند دائمی ایجاد شده به صورت خودکار برای پستی در مورد بهترین افزونه های SEO وردپرس وجود دارد:

Permalink Before

همان‌طور که می‌بینید، این فقط کل عنوان است – چندان کاربرپسند یا SEO پسند نیست. در عوض، می‌توانید روی دکمه «ویرایش» کلیک کنید تا پیوند دائمی خود را کوتاه کنید:

Permalink After

این به سادگی هر کلمه در عنوان را منعکس نمی کند. درعوض، آن را اصلاح کرده‌ام تا فقط بر روی مهم‌ترین کلمات کلیدی در عنوان تمرکز کند، که برای Google در تفسیر ارتباط مفید خواهد بود.

2. عدم بهینه سازی ارائه SERP پست شما

من در ابتدای این پست اشاره کردم که استفاده از یک افزونه SEO برای کارکردهای بیشتر ضروری است و در این مورد Yoast یکی از بهترین هایی است که می توانید انتخاب کنید. از میان دلایل بسیاری که من Yoast SEO< /a> افزونه بسیار ارزشمند است که گزینه های بهینه سازی هر پست/صفحه آن است.

در اینجا تصویری از ظاهر گزینه‌های پست Yoast آمده است (توجه داشته باشید که ما از Yoast Premium استفاده می‌کنیم اگرچه یک نسخه رایگان وجود دارد که می توانید با مجموعه محدودتری از ویژگی ها):

Yoast's post options

اگر پست‌ها و صفحات خود را با پر کردن فیلدهای بالا بهینه نمی‌کنید، چند ترفند را از دست داده‌اید:

  • عبارت کلیدی فوکوس به شما امکان می دهد ارزیابی کنید که پست/صفحه شما به عنوان یک کل چقدر برای کلمه کلیدی اصلی (و مترادف ها) شما بهینه شده است
  • عنوان SEO به شما این امکان را می‌دهد که عنوان خود را (برخلاف عنوان درون محتوا) طوری تنظیم کنید که برای موتورهای جستجو مناسب‌تر باشد. در اینجا می توانید یک عنوان بهینه شده برای پست خود به صورت دستی ایجاد کنید، یا در عوض از متغیرهایی استفاده کنید که من توصیه می کنم. به عنوان مثال، می توانید “عنوان” خود را که عنوانی است که برای پست خود ایجاد کرده اید، “Separator” خود را که می تواند در تنظیمات افزونه Yoast برای ظاهر جستجو تعریف شود، و “عنوان سایت” که نام رسمی وب سایت شما است را وارد کنید. برای ایجاد یک عنوان آموزنده و سئو دوستانه.
  • Slug یک ناحیه ثانویه برای ویرایش پست یا آدرس صفحه شما است.
  • توضیحات متا به شما امکان می‌دهد یک توضیح دستی برای صفحه/پست خود ایجاد کنید. این در SERP ها و همچنین در مکان های دیگر (مانند سایت های رسانه های اجتماعی) نمایش داده می شود. وردپرس به‌طور پیش‌فرض از 55 کلمه اول پست شما به عنوان گزیده استفاده می‌کند، که ممکن است همیشه کل داستان پست شما را نشان ندهد. بنابراین استفاده از این ویژگی برای نوشتن توضیحات دستی می‌تواند مفید باشد و تأثیر مثبت چشمگیری بر نرخ کلیک داشته باشد.

برای آسان‌تر کردن کارها، Yoast از یک سیستم کدگذاری رنگ قرمز-زرد-سبز بصری استفاده می‌کند. بنابراین فقط مطمئن شوید که هر صفحه و پست در سایت شما چراغ سبز نشان می دهد تا بدانید که برای نمایش در SERP ها به طور بهینه ویرایش شده است.

3. پیوند ضعیف

پیوند بین پست های وبلاگ در سایت شما مزایای زیادی دارد. این می تواند شامل مواردی مانند نرخ پرش کمتر یا افزایش تعامل کاربر باشد. اما برای اهداف سئو، ما به ارتباط اهمیت می دهیم.

به بیان ساده، اگر گوگل ببیند که شما به صورت داخلی به صفحات مرتبط با زمینه در سایت خود پیوند می دهید، ارتباط سایت شما را با یک موضوع خاص به عنوان یک کل بهتر درک می کند. پیوند موثر می تواند ارتباط یک صفحه خاص را با یک موضوع نشان دهد. اما این همه چیز نیست. همچنین می تواند منجر به افزایش کلی رتبه بندی در کل موضوع شود (زیرا سایت شما به عنوان یک مرجع شناخته می شود).

کلید این است که محتوای خود را اغلب (اما فقط در صورت مرتبط بودن) بهم پیوند دهید و از متن‌های لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید. به جای «برای کسب اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید»، بنویسید «درباره آموزش سگ بیشتر بیاموزید».

WordPress Internal Links

WordPress Interlinking را بسیار ساده می کند، اگر متن را برجسته کنید و به درج پیوند بروید، می توانید سایت خود را برای یک لینک مرتبط جستجو کنید. با این حال، افزونه‌ای که به نظر من برای سریع‌تر و آسان‌تر کردن پیوندهای درونی بسیار مفید است، Link Whisper است.

4. پیوند خارجی ضعیف

اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، می‌توانید با پیوند دادن منظم به سایت‌های خارجی مرتبط و معتبر بر رتبه‌بندی موتور جستجوی خود تأثیر مثبتی داشته باشید. این به دو دلیل است:

  1. عامل ارتباط همانطور که در بخش پیوندهای متقابل بالا بحث شد.
  2. Google دوست دارد ببیند سایت‌ها به دیگران ارجاع می‌دهند – به همان روشی که یک مجله پزشکی به سایر مطالعات استناد می‌کند.

به زبان ساده، اگر سایت شما به سایت‌های خارجی پیوند داده نشود، Google آن را به عنوان نشانه‌ای تلقی می‌کند که محتوای شما ارزش خاصی ندارد. بنابراین مطمئن شوید که به طور منظم به وب سایت ها و وبلاگ های مرتبط و معتبر در جایگاه خود لینک می دهید. به عنوان مثال، ما Yoast را یک مرجع در همه موارد سئو وردپرس می‌دانیم و آنها مقاله خوبی در مورد چرا دارند. پیوندهای خروجی مهم هستند.

هنگام افزودن پیوندهای خروجی داخلی یا طبیعی، لازم نیست کاری انجام دهید. اما سه مورد وجود دارد که باید از ویژگی‌های rel استفاده کنید تا مطمئن شوید سئوی شما دچار مشکل نمی‌شود.

ابتدا، وقتی برای یک پیوند خروجی پولی به شما پرداخت می‌شود، باید طبق دستورالعمل‌های Google یک rel=”sponsored” اضافه کنید. این در مورد هر پیوندی که ممکن است برای شما پولی دریافت شود صدق می کند و شامل پیوندهای وابسته است. در حالی که باید از یک شرکت وابسته یا افشای تبلیغات استفاده کنید تا به خوانندگان اطلاع دهید که پولی دریافت می کنید، این موضوع برای Google به سرعت کمک می کند.

دوم، هنگامی که به سایتی با رتبه دامنه پایین پیوند می‌دهید یا ممکن است کمی از جنبه اسپم باشد (من به وبلاگ‌های دستور پخت شما با ۱۰۰ آگهی و پنجره بازشو نگاه می‌کنم) از rel=”nofollow” استفاده کنید. . این به Google می گوید که هیچ رتبه صفحه ای را به پیوند منتقل نکند.

و آخرین موردی که باید پیاده سازی کنید rel=”ugc” است که مخفف محتوای تولید شده توسط کاربر است. این اغلب برای بخش‌های نظرات یا انجمن‌ها انتخاب خوبی است تا Google بداند که توسط صاحبان سایت اضافه نشده است.

5. بهینه سازی ضعیف تصویر

وقتی صحبت از اشتباهات رایج در سئو وردپرس می شود، یکی از مواردی که اغلب می بینم بهینه سازی ضعیف تصویر است. موتورهای جستجو نمی توانند متن را به شکل تصویر ببینند، بنابراین در مورد رسانه باید کمی دست آنها را بگیرید. همانطور که در اینجا در آپلود کننده رسانه وردپرس نشان داده شده است، تگ های alt و title وارد می شوند:

Image Attachment Details

بحث بی پایانی در دنیای SEO وجود دارد که به ترتیب برچسب های alt و title چقدر مهم هستند. اما به جای اینکه وقتم را برای آن تلف کنم، به سادگی متن را به هر دو اضافه می کنم. وقتی نوبت به این برچسب‌ها می‌رسد، باید هم بر SEO و هم بر قابلیت استفاده تمرکز کنید.

برای بسیاری از افراد (مانند افراد کم بینا یا کاربران تلفن همراه)، تصاویر ممکن است قابل مشاهده نباشند، در این صورت متن alt را مشاهده خواهند کرد. بنابراین، باید توصیفی از تصویر باشد و در عین حال بر کلمات کلیدی مرتبط با محتوا نیز تمرکز کند. فراموش نکنید که متن alt و عنوان را روی لوگوها، برچسب‌ها و هر تصویر ناوبری اضافه کنید. همه آنها برای ارائه موتورهای جستجو با زمینه بیشتر در مورد موضوع سایت شما مفید هستند. اما این فقط نوک تصویر یک کوه یخ است. می‌توانید از این راهنما در مورد نحوه بهینه‌سازی تصاویر استفاده کنید تا در مورد روش‌های بیشتر برای ایجاد تصویر عالی برای سرعت و سرعت بیشتر بدانید. SEO.

تصاویر شکسته

در کنار تصاویر زیبا و فشرده، تعمیر تصاویر شکسته را فراموش نکنید. اگر محتوای زیادی ندارید، حتما وب سایت خود را هر از چند گاهی مرور کنید. اگر تصویر شکسته ای پیدا کردید، یک ثانیه وقت بگذارید تا آن را تعمیر کنید. اما اگر شما هم مانند ما هستید و صدها یا هزاران پست دارید، ممکن است گزینه عملی نباشد.

برای سایت های بزرگ استفاده از ابزار سئو را به شدت توصیه می کنیم. به عنوان مثال، با ahrefs می‌توانید یک ممیزی ماهانه سایت را اجرا کنید که سایت شما را خزیده و به بیرون پرتاب می‌کند. گزارش خطاهایی که نیاز به اصلاح دارند یکی از اینها خطای «صفحه شکسته است» است. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیوند صفحه توهین آمیز کلیک کنید، تصویر شکسته را پیدا کنید و آن را عوض کنید.

6. دسته بندی و برچسب گذاری ضعیف

این یک حیوان خانگی واقعی من است – صفحاتی که با تعداد زیادی دسته و برچسب مرتبط هستند. چگونه یک موتور جستجو می‌تواند پستی را که با طیف وسیعی از کلمات کلیدی مرتبط است معنا کند؟

دسته‌بندی و برچسب‌گذاری انتخابی و خاص. شما باید تعداد بسیار محدودی از دسته ها (به طور کلی کمتر از 10، با استثناهای خاص) و تعداد محدودی برچسب (شاید بیش از 50) داشته باشید. اگر دسته‌ای از برچسب‌ها فقط چند بار استفاده شده باشد، احتمالاً ارزش وجود ندارد.

همچنین توصیه می‌کنم در مورد پست‌ها و طبقه‌بندی‌های وردپرس، آن را ساده نگه دارید – کمتر، بیشتر است. در وبلاگ خود من هر پست را فقط به یک دسته و تعدادی تگ بسیار مرتبط پیوند می دهم. به این ترتیب، من صفحات طبقه بندی مرتبط با زمینه را تولید می کنم که Google برای رتبه بندی مناسب می بیند.

صفحات دسته‌بندی و برچسب‌هایی که به خوبی ساخته شده‌اند، زمینه زیادی را در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهند. به این ترتیب آنها می‌توانند ایده‌ای درباره ارتباط سایت شما به‌عنوان یک کل با یک موضوع خاص ایجاد کنند، و همچنین می‌توانند به صورت فردی رتبه‌بندی کنند. اگر تصمیم دارید صفحات دسته بندی و برچسب های باکیفیت را کنار هم قرار دهید، به یاد داشته باشید که مطمئن شوید که آنها برای ایندکس شدن تنظیم شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش در مورد دسته بندی و برچسب گذاری، می توانید در راهنمای دقیق ما در دسته ها و برچسب های وردپرس< /a>.

سرصفحه های HTML (به عنوان مثال تگ

) زمینه های زیادی را در رابطه با ارتباط سایت شما در اختیار Google قرار می دهند. کلماتی که در برچسب‌های سرصفحه قرار می‌گیرند، وزن بیشتری نسبت به کلمات موجود در محتوای اصلی سایت شما دارند.

به این ترتیب، بسیار مهم است که هر زمان ممکن است کلمات کلیدی مرتبط را در این سرصفحه‌ها قرار دهید، اما همچنین مهم است که تگ‌های سرصفحه شما ساختار مناسبی داشته باشند. برخی از تم های وردپرس از بهترین روش در این زمینه پیروی نمی کنند، بنابراین ممکن است بخواهید اکنون برچسب های هدر خود را بررسی کنید. به طور خلاصه:

  • در صفحه اصلی شما، تگ

    باید نام سایت شما باشد.

  • در تمام صفحات دیگر، تگ

    باید سرفصل باشد (یعنی پست/صفحه/آرشیو خاص).

به این ترتیب، صفحه اصلی شما بهترین شانس را برای رتبه بندی برای نام سایت شما دارد و سایر صفحات برای هر موضوع خاصی که پوشش می دهند، بهترین شانس را برای رتبه بندی دارند.

علاوه بر این، تگ های

و

(و همه H های دیگر پس از آن) باید برای استفاده به عنوان زیر هدرهای مرتبط با زمینه آزاد باشند. کاری که موضوع شما نباید  انجام دهد این است که از آن برچسب ها برای مقاصد بیهوده استفاده کنید (مثلاً برای عنوان “پست های توصیه شده” در ویجت نوار کناری – که به موتورهای جستجو کمک نمی کند اصلا). برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساختاربندی صحیح تگ‌های هدر، این پست عمیق را با Joost de Valk.

8. آموزش به موتورهای جستجو برای ایندکس کردن بیش از حد

بسیاری از مردم با این تصور اشتباه می کنند که گوگل کل سایت آنها را خزیده و فهرست می کند. در حالی که Google ممکن است کل سایت شما را خزیده کند، اغلب همه پست‌ها و صفحات را فهرست نمی‌کند. الف>. و در واقع، شما واقعاً نمی‌خواهید Google تمام محتوای سایت شما را بخزد – فقط چیزهایی که واقعاً ارزش رتبه‌بندی را دارند. هر چیز دیگری زائد است و برای شما فایده ای ندارد که در فهرست گوگل باشید. به طور خاص، چنین صفحاتی عبارتند از:

  • صفحات طبقه بندی/آرشیو استفاده نشده (مانند برچسب ها، بایگانی های نویسنده، بایگانی های مبتنی بر تاریخ، و غیره)
  • خط مشی رازداری شما
  • سلب مسئولیت های قانونی

این ایده را متوجه شدید. هر چه سایتی «تمیزتر» به گوگل ارائه دهید، بهتر است. هر چیزی که برای جستجوگران بی ربط یا بی فایده باشد، فقط ارتباط سایت شما را کمرنگ می کند. به این ترتیب، باید اطمینان حاصل کنید که همه این صفحات روی “noindex” تنظیم شده اند – یعنی به موتورهای جستجو بگویید آن را ایندکس نکنند. این کار به راحتی با افزونه ای مانند Yoast SEO< انجام می شود. /a>، که به شما امکان می‌دهد کل طبقه‌بندی/انواع بایگانی را فهرست نکنید.

با نصب افزونه، فقط به SEO > جستجوی ظاهر بروید. سپس گزینه «نمایش (نوع پست) در نتایج جستجو را تغییر دهید؟» به No برای هر نوع پستی که می خواهید noindex کنید. سپس به برگه‌های Taxonomies و Archives بروید تا همین کار را انجام دهید.

Yoast Search Appearance Settings

این گزینه بر اساس هر پست یا صفحه نیز موجود است:

Yoast Search Appearance Settings per Page

9. عدم ارائه نقشه سایت XML

نقشه سایت XML به هیچ وجه ضروری نیست. اما ارائه نکردن آن برای موتورهای جستجو مانند این است که به‌جای نشانی‌تان، مسیرهای پیچیده‌ای را به خانه‌تان به کسی بدهید. اگر به آنها بگویید چه چیزی باید ایندکس شود، برای موتورهای جستجو بسیار آسان تر است. به این ترتیب Google، Bing، و دیگران می دانند که چه چیزی از صفحات نمایه شده شما مهمتر است.

بزرگترین گناه عدم ارائه نقشه سایت XML این است که انجام آن بسیار آسان است. اگر قبلاً افزونه Yoast SEO فوق الذکر را نصب کرده اید، کافی است به SEO > General > Features بروید و On the XML sitemap functionality را تغییر دهید:

Yoast SEO XML sitemap

این همه چیز است. Yoast نقشه های سایت شما را بر اساس گزینه های مختلفی که در قسمت ظاهر جستجو فعال/غیرفعال می کنید، قرار می دهد. این افزونه اکنون نقشه سایت XML به‌روزرسانی شده پویا را روی سرور شما نگه می‌دارد تا موتورهای جستجو هنگام خزیدن سایت شما از آن استفاده کنند.

این کمتر یک اشتباه است و بیشتر اتلاف وقت کامل است، زیرا Google هنگام رتبه‌بندی سایت‌ها، متا کلمات کلیدی را در نظر نمی‌گیرد. کلمات کلیدی متا در طول تاریخ توسط ارسال کنندگان هرزنامه به حدی مورد استفاده قرار گرفته اند که اکنون گوگل هیچ ارزشی برای آنها قائل نیست. بنابراین اگر هنوز از کلمات کلیدی متا استفاده می کنید، اکنون زمان آن است که متوقف شوید.

11. عدم تمرکز بر کلمات کلیدی LSI

LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing است و اینها کلمات یا عبارات پشتیبانی کننده برای کلمه کلیدی شما هستند. گوگل دیگر بر روی کلمات کلیدی خاص تمرکز لیزری ندارد، بلکه بر محتوای صفحه به عنوان یک کل تمرکز دارد. بنابراین، اگر هدف شما رتبه بندی برای “بهترین اسپاگتی خانگی” است، احتمالاً باید کلماتی مانند پاستا، آب جوش، سس گوشت، آل دنته، پارمزان یا سایر کلمات کلیدی را داشته باشید تا نشان دهند که پست شما واقعاً در مورد تهیه اسپاگتی خانگی است.

12. محتوای تکراری (و عدم تعریف URL های متعارف)

بسیاری از مردم به شما خواهند گفت که محتوای تکراری بدترین دشمن شماست. اگر Google مشاهده کند که محتوایی را منتشر می‌کنید که در جای دیگری در دسترس است، جهنم مقدس را در سایت شما آزاد می‌کند تا زمانی که چیزی جز مقداری HTML مخدوش باقی نماند.

در واقع این لزوما درست نیست. گوگل (همیشه) سایت ها را به دلیل استفاده از محتوای تکراری جریمه نمی کند. در عوض، اگر دو صفحه وب را با محتوای تقریباً یکسان ببیند، سعی می‌کند بفهمد که ناشر اصلی کدام یک بوده است. سپس آن صفحه را در نتایج جستجو بر صفحه دیگر اولویت بندی می کند.

از طرف دیگر، محتوای تکراری در همان سایت عالی نیست. در حالی که مشکلی تمام‌عیار نیست، داشتن نمونه‌های متعدد از یک محتوا در چندین صفحه، به سادگی آشفته است. داشتن بیست مقاله “بررسی Bluehost” کمکی به رتبه بندی شما در صفحه اول نخواهد کرد. تمام تلاش خود را برای ترکیب مقالات تکراری وبلاگ و هدایت پست ها/صفحات حذف شده به مرتبط ترین آنها انجام دهید (دوباره، Yoast SEO با مدیر تغییر مسیر داخلی آن بسیار مفید است).

و شاید بسیار شایع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید صفحات تکراری تصادفی هستند صفحه اصلی سایت شما ممکن است در هر دو www و غیرwww (یعنی https://سایت شما) وجود داشته باشد. com/) و همچنین نسخه‌های http و https که در واقع صفحات جداگانه‌ای هستند. راه حل این است که آنچه را که به عنوان URLهای متعارف برای هر یک از صفحات وب سایت شما.

13. ترک محتوای نازک

نکته اینجاست – داشتن سؤالات متداول یا اسنادی که یک یا دو پاراگراف باشد، از منظر عملکردی خوب است. اما اگر پست وبلاگی دارید که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، به چیزی بهتر نیاز دارید.

مراجعه‌شده‌ترین مطالعه توسط SerpIQ منحل‌شده در سال 2012 انجام شد، و حتی در آن زمان مشخص شد که برای رتبه‌بندی در 10 پست برتر نتایج جستجو باید حداقل 2000 کلمه باشد. بنابراین با توجه به گذشت 10 سال، فکر می‌کنم می‌توان گفت که باید با تورم تطبیق داد و احتمالاً کمی بالاتر را هدف قرار داد. امروزه به نظر می رسد 2500-3000 کلمه یک شرط مطمئن برای نتیجه جستجو (و اشتراک گذاری اجتماعی) دوستانه باشد.

خوانایی را نادیده نگیرید

از یک طرف می گوییم محتوای طولانی ایجاد کنید، اما همچنین خوانندگان خود را غرق محتوا نکنید. پست خود را به گونه ای ارائه دهید که خواندن آن آسان باشد. از فهرست مطالب استفاده کنید (مانند آنچه در این پست انجام دادیم) تا خوانندگان را به سرعت به پاسخی که به دنبال آن هستند هدایت کنید. یا تکه های طولانی متن را با اینفوگرافیک های هوشمندانه (و قابل اشتراک گذاری) بشکنید تا نکات کلیدی را خلاصه کنید.

14. عدم بهینه سازی برای سرعت

سرعت بارگذاری سایت شما از اهمیت حیاتی برخوردار است. مردم از سایت‌هایی که دیر بارگذاری می‌شوند متنفرند، و به‌طور گسترده، گوگل (و احتمالاً سایر موتورهای جستجو) نیز از آن متنفر است. به زبان ساده، سرعت بارگیری سایت شما در واقع می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.

به این ترتیب، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در زمان دو برابر سریع بارگیری می شود. راهنماهای زیادی در مورد نحوه افزایش سرعت وردپرس وجود دارد.، و همچنین میزبان وردپرس بهینه و افزونه های ذخیره که می توانید برای کمک استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از مزایای محبوب رایگان ابزارهایی برای آزمایش سرعت سایت مانند Pingdom و PageSpeed ​​Insights برای ارزیابی سرعت سایت و نقاط ضعف.

چه شبکه های اجتماعی را دوست داشته باشید یا نه، باید مطمئن شوید که نمایه های شما به درستی تنظیم شده و از طریق Open Graph و کارت های توییتر به وردپرس شما پیوند داده شده است. اگر هنوز حدس نزده اید، Yoast SEO یک راه سریع و ساده برای انجام این کار است زیرا تنظیمات اجتماعی در افزونه تعبیه شده است.

Yoast SEO Social Links

ممکن است یک چیز نسبتاً جزئی به نظر برسد، اما اطمینان از اینکه سایت شما به درستی به رسانه های اجتماعی شما پیوند داده شده است، به اطمینان از اینکه پست های شما «قابل اشتراک گذاری» بیشتری دارند، کمک می کند. علاوه بر این، با Yoast می توانید متا تگ های سفارشی فیس بوک و توییتر خود را اضافه کنید. این شامل عنوان، توضیحات و تصویر بهینه شده است. باز هم، این می تواند به بهبود دید و اشتراک گذاری پست شما کمک کند.

Yoast SEO per Post Social Settings

16. هرگز به روز نمی شود

بنابراین شما یک پست عالی ایجاد کردید که رتبه بندی می کند – تبریک می گویم! اما اکنون زمان آن نیست که بنشینید. SERP ها دائماً در حال تکامل هستند و ممکن است برای همیشه (یا حتی برای یک ماه کامل) رتبه یکسانی نداشته باشید. یک گزارش کلمه کلیدی تنظیم کنید تا مراقب رتبه بندی محتوا باشید و به رقبا توجه کنید. سپس بر اساس آن محتوا و استراتژی سئوی خود را به روز رسانی می کند.

بررسی اشتباهات رایج سئو در سایت

SEO می تواند نسبتاً ترسناک باشد – اشتباهات زیادی وجود دارد. اما طرف دیگر این است که اگر بتوانید بیشتر کارها را به درستی انجام دهید، مزیت بزرگی نسبت به رقبا خواهید داشت. بسیاری از اشتباهات سئوی وردپرس که در بالا مشاهده می کنید، علم موشکی نیستند. به علاوه هنگامی که اصول اولیه سئو را درک کردید، می توانید به طور مستقیم تشخیص دهید که چه زمانی چیزی برای رتبه بندی سایت شما خوب است و بالعکس.

آیا نکاتی در زمینه سئو سایت برای کاربران وردپرس دارید که من در این پست یا پست دیگر به آنها نپرداخته ام؟ اگر چنین است، لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا